sobota, 2 lipca 2016

Kuchenna rewolucja

Wraz z nadejściem wiosny zaczęłam się po raz kolejny zastanawiać nad wyglądem mojej kuchni. Nic na to nie poradzę, ale musiałam coś zmienić w domu. Czy Wy też tak macie, że chodzi za Wami jakiś temat, który nie daje spokoju domagając się realizacji? Mnie dopadła natrętna myśl o przemalowaniu szafek kuchennych na dwa różne kolory. Znudziła mi się trochę ta biała monotonia. Kupiłam więc farbę o kolorze Ziarno Maku, chwyciłam za pędzel (konkretnie to za wałek :-) i przemalowałam dolną część szafek na ciemnoszaro :-)))) Efekt na załączonych obrazkach:




 
 
Przy okazji przemalowałam też krzesła na ten sam kolor, dzięki temu dolna część kuchni tworzy całość. Dla przypomnienia porównanie wersji przed i po metamorfozie:


Pozdrawiam
polKa


12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta zmiana!! Ja tez przymierzam się obecnie do małych zmian, bo pewne rzeczy już mi się opatrzyły. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt super !!! Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, szalona kobietko! Cudny kolor i bardzo pozytywna zmiana. Szalenie mi się podoba i dobrze, że górne szafki zostawiłaś białe, jest świetny kontrast!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to genialnie - nie zdziwię się jak jesteś z siebie zadowolona.
    Wyszło to świetnie.
    Ja malowałam jaśniejszym kolorem - popielatym - a Ty jakiej farby użyłaś???
    BRAWO TY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo, Twoja metamorfoza kuchni też mi się bardzo podoba. Malowałam farbą z Obi dedykowaną do szafek kuchennych :-)

      Usuń
    2. Oj tej nie znałam - muszę się przyjrzeć tematowi :)

      Usuń
  5. Wyszło po prostu super. Jestem pod wrażeniem efektu jaki udało Ci się osiągnąć.
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło przecudnie!!!! Efekt niesamowity :-)!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna kuchnia! :) bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...