środa, 8 czerwca 2016

Zie-lenię się ...

Dziś wracając do domu skusiłam się i zerwałam kilka gałązek jaśminu. Wystarczyło wyszukać mały słoiczek i cieszę się teraz wspaniałym bukietem. Lubię słodkie, letnie leniuchowanie na balkonie. A zapach jaśminu jest zniewalający...  


Zaniedbałam ostatnio moje hafty krzyżykowe, ale znalazłam chwilę żeby "oprawić" jeden z obrazków. Naciągnęłam go po prostu na drewnianą ramkę za pomocą pinezek. Efekt bardzo mi się spodobał.


Wędruję z nim teraz po domu i szukam dla niego miejsca na półkach. :-))))


 
Pozdrawiam serdecznie
polKa




2 komentarze:

  1. Mi też się podoba taki trochę surowy efekt.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jaśmin - pięknie wygląda - nieziemsko pachnie, perfumy są z nim kosmiczne a herbata zielona moja ulubiona! Trafiłaś w dziesiątkę!
    A obrazek BAJECZNY!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...