wtorek, 14 czerwca 2016

Wroc-love...

Z Wrocławiem mamy same pozytywne skojarzenia. Dlatego z przyjemnością ostatnio się tam wybraliśmy. Okazało się, że można w nim bardzo przyjemnie spędzić czas z dziećmi i to nie tylko w zoo (zdecydowanie godnym polecenia!). 
Poniżej kilka obrazków z naszego weekendowego wypadu. Wrocławska starówka to piękne gotyckie kościoły, urocze uliczki, most zakochanych i zabawne krasnale. Dla każdego coś miłego :-)






Polecam serdecznie, choć zdaję sobie sprawę, że mojej reklamy w ogóle nie wymaga. :-)
polKa

4 komentarze:

  1. :-) mieszkam tu od urodzenia i nie zamienię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wstyd się przyznać, że nigdy nie odwiedziłam tego cudnego miasta:-) Raz przelotem na koncercie byłam więc najwyzsza pora to nadrobić:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy we Wrocławiu nie byłam, ale może kiedyś:) To z pewnością piękne miasto...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w dzieciństwie i pamiętam tylko cudne zoo :)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...