poniedziałek, 27 czerwca 2016

Abstrakcja

Zawsze byłam pod wrażeniem twórczości Jerzego Nowosielskiego. Jego obrazy mają nieodparty urok. Pewnie wyda się to niektórym szalonym pomysłem, ale postanowiłam odrobinę klimatu tego malarstwa przenieść do swojego mieszkania w postaci własnoręcznie wykonanej kopii jego Abstrakcji. :-) Kopią właściwie trudno to nazwać, bo nawet proporcje podobrazia nie do końca się zgadzają, a kolory dopasowałam trochę do własnych upodobań. Muszę jednak przyznać, że kącik jadalniany bardzo się ożywił dzięki wesołym barwom obrazu. Spędziłam z pędzlem w ręku cały ubiegły weekend, ale mam swojego "Nowosielskiego" nad stołem w jadalni!
Jak Wam się podoba?




Pozdrawiam
polKa

3 komentarze:

  1. Jestem jak najbardziej za replikami. Mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JESTEM ZACHWYCONA!
    Jest piękny! Wiesz??
    Nie mogę się na niego napatrzeć :)
    Świetny pomysł i genialnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Doskonale wygląda na tej ścianie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...