czwartek, 3 marca 2016

Inspiracje DIY na Wielkanoc

Czas już pomyśleć o dekoracjach wielkanocnych. Jak wiecie jestem zwolenniczką umiaru i prostoty w dekorowaniu. Znalazłam na ten rok trzy propozycje z wykorzystaniem skorupek po jajkach. Jeśli starczy mi czasu podrzucę moje realizacje zaprezentowanych poniżej pomysłów, a na razie obejrzyjcie oryginalne projekty:

1. Owies w skorupkach jajek (robiłam to z rzeżuchą dwa lata temu, szczegóły w tym poście)



2. Jajka z cementu





3. Świeczki w skorupkach jajek


Mam nadzieję, ze udało mi się Was zainspirować. Pozdrawiam.
polKa

10 komentarzy:

  1. A może by tak te cementowe spróbować w tym roku zrobić :) Czuję się zainspirowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Z betonu jaja wygladają cudownie -choć i te czarno biłe też są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w tym roku spróbuję wsadzić owies do skoupek :) fajnie to wygląda. Świeczniki z jajeczek również, ale niestety czasu brak :( a podejrzewam, że troszkę go trzeba poświęcić na przelewanie wosku itd. Super inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje :) Na pewno skorzystam z Twoich inspiracji.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej udało Ci się ...świetne pomysły i nie trudne do wykonania:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie propozycje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...