niedziela, 13 marca 2016

Dwa razy W - wiosna i witryna

Po tak niezimowej zimie aż chciałoby się zaznać prawdziwych wiosennych przyjemności... wygrzać się w wiosennym słoneczku, posłuchać śpiewu ptaków, no i napatrzeć się na soczystą zieleń. Na razie wiosnę funduję sobie w domu komponując bukiety z bazi i haftując rozsady wg projektu japońskiej projektantki Kazuko Aoki i wzdycham do wiosennej aury...


Pamiętacie mój dylemat związany z witryną? W tym poście prosiłam Was o pomoc w podjęciu decyzji, czy ma być biała, czy czarna :-) Minęło trochę czasu i jak widzicie postawiłam jednak na mebel w naturalnym kolorze drewna.
Pozdrawiam cieplutko
polKa

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie naturalna wygląda idealnie, przecież nie wszystko musi być dzisiaj białe lub czarne :) Śliczny haft.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie hafty. Szanuję osoby, które mają swoje hobby.
    Odzież patriotyczna Red is Bad

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalna jak teraz jest bardzo fajna ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i delikatne. Podziwiam Twoją robótkę, bo sama niestety w tym kierunku uzdolniona nie jestem :)
    Pozdrawiam niedzielnie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za piękne wyszywanki. :-D ja się zachwycam. Bazie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam haft krzyżykowy!!! Witrynka w swoim natralnym kolorze również pięknie wygląda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Meble z naturalnego drewna sa piekne, dobrze, że na nie postawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Meble z naturalnego drewna sa piekne, dobrze, że na nie postawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dekoracje wiosenne są śliczne a i komoda robi wrażenie. Nie ma to jak natura, zarówno w realu jak i w kolorze:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham naturalne drewno, więc dobrze, że wybrałaś właśnie ją- ale jak kiedyś Ci się znudzi to zawsze można chwycić pędzel i wziąć się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...