niedziela, 13 grudnia 2015

Zrób sobie Gwiazdkę - bombka vintage

Bardzo lubię dekoracje w stylu vintage, chociaż stosuję je w domu z umiarem. Postanowiłam więc, że jedna moja propozycja DIY na święta będzie w tym stylu. Prosta w wykonaniu, ale dość pracochłonna - bombka ze starego papieru. Potrzebne będą: styropianowa kula, szpilki, kawałek lnianego sznurka oraz kartki ze starej, pożółkłej książki pocięte w małe kwadraciki. Przepraszam wszystkich bibliofili, którzy mogą poczuć się urażeni takim wykorzystaniem książek. Zapewniam, że też je kocham, a to czego użyłam do wykonania mojej bombki miało naprawdę małą wartość :-))))




Poniżej kilka innych pomysłów na wykorzystanie starych książek do stworzenia bożonarodzeniowych dekoracji.




zdjęcia: Pinterest

Pozdrawiam 
polKa

9 komentarzy:

  1. Wygląda uroczo, jestem nią zachwycona! Tak samo pozostałymi inspiracjami. Aż mnie rączki świerzbią aby coś zmajstrować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo elegancko :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszła. I gdzie ją powiesisz??

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest. I bardzo pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale miałaś dużo roboty przy niej, za to jaki efekt ;) ja w tym roku zrobiłam drzewko z gazety, eko i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i super wykonanie. Jak widać, pomysł i trochę pracy oraz cierpliwości i takie cuda można wyczarować:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli cos jest zrobione za starego papieru to ja to kupuje :-) swietna bombka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalenie mi sie takie ozdoby podobają Jednak ręka drży przed niszczeniem książek :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie mi sie takie ozdoby podobają Jednak ręka drży przed niszczeniem książek :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...