niedziela, 20 grudnia 2015

Pierwsze akcenty świąteczne

Jak już pisałam jestem tradycjonalistką i choinkę pewnie ubiorę tuż przed Wigilią. Kolędy zabrzmią też dopiero wtedy. Chcę by moi domownicy poczuli wyjątkowość tego czasu, żeby nie rozmyło im się to w czasie oczekiwania. Dzieci muszą wiedzieć kiedy tak naprawdę obchodzimy Boże Narodzenie. Z tego powodu wszelkie dekoracje świąteczne pojawiają się w moim domu bardzo powoli. Na razie w postaci delikatnych akcentów.

 
 

 Pozdrawiam serdecznie
polKa

9 komentarzy:

  1. Oo też muszę zrobić światełka w takim szkle... Gdzieś je mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie i nastrojowo :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skradnę, skradnę pomysł ze światełkami w słoju, piękny.Świeca w mchu też. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampki w szkle to udane połączenie. Szkoda, że nie mam dużego słoja :( Mamy takie same odważniki ;)
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokladnie takie samo podejscie :-) swiatelka w słoju coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo wyglądaja te światełka w szkle:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym życzyć ci, aby te, jak i każde kolejne święta były najpiękniejsze. Aby panował u ciebie klimat przepełniony miłością i życzliwością. Najważniejsze abyście wy i wasze rodziny były bezpieczne i zdrowe, a jeśli do tego zaowocuje w pieniądze tym lepiej :). Spełnienia najskrytszych marzeń i tych nieskrywanych oraz jak najwięcej prostych ścieżek w życiu. Nikola z Pastelowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Światełka wyglądają magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Butla z światełkami pierwszorzędna :) ja dawałam światełka do pomarańczowego wazonu:) I też był fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...