poniedziałek, 23 listopada 2015

Zrób sobie Gwiazdkę - bombkowa szyszka

Czas na kolejny odcinek mojego cyklu Zrób To Sam. Tym razem zrobiłam szyszkę z użyciem styropianowej kuli, szpilek oraz kalki technicznej. Wycięte z kalki kółeczka przymocowałam do bombki za pomocą szpilek. Trzeba to zrobić na zakładkę, poczynając od dołu bombki. Kolejna warstwa powinna przysłonić mocowanie poprzedniej.
Szpilki lekko przebijają przez kalkę, by tego uniknąć można użyć nieprzezroczystego papieru. Mi to akurat nie przeszkadza. Podoba mi się efekt końcowy, bo półprzezroczysta kalka techniczna nadała bombce lekkości. Oczywiście można po prostu doklejać kolejne warstwy kółek, jednak nie próbowałam takiego rozwiązania, wszystko przed Wami. :-)



Poniżej moje inspiracje:
źródła zdjęć: 1, 2
 
Pozdrawiam
polKa

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam do inspiracji. Lekka, przyjemna jak chmurka :) Unikalna bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyżby to była bombka z kalki? ślicznie wygląda, hihi pasowałaby mi na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatnie, wręcz eterycznie wygląda Twoja bombka, bardzo dobry pomysł.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna !!! Nic dodać nic ująć...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna. W zeszłe święta robiłam podobne, tyle, że wykorzystałam tapetę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...