poniedziałek, 16 listopada 2015

Papierowe bombki - z cyklu: Zrób sobie Gwiazdkę

Postanowiłam po raz pierwszy wystartować na blogu z cyklem. Chciałabym przynajmniej raz w tygodniu publikować post z pomysłem na świąteczne Zrób To Sam.
W pierwszym odcinku prezentuję bombki z papieru inspirowane katalogiem Ferm Living.
Do wykonania użyłam - miękkiego drutu, drewnianych koralików i kolorowego sztywnego papieru (Lidl). Z papieru wycięłam paski o wymiarach 3 x 22 cm. Po złożeniu w kształt gwiazdy połączyłam wszystko drucikiem i koralikami. Zrobiłam dwie wersje - z 6 (bombka beżowa) lub 5 (niebieska) pasków.



Poniżej moja inspiracja:

źródło: Ferm Living
 
 
Pozdrawiam
polKa


10 komentarzy:

  1. świetny pomysł, tez takie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!
    Mogę odgapić? :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Taka właśnie jest idea mojego cyklu, pomysły są dla wszystkich chętnych :-))))

      Usuń
  3. Świetny pomysł! W sam raz do współpracy z dzieckiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, świetnie! Moja córeczka, mała artystka, będzie zachwycona kolejną inspiracją z internetu;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł :)

    Pozdrawiam.
    Magda z My Sweet Dreaming Home

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! I ja skorzystam jeśli można :) Pozdrawiam! Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne papierowe bombki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...