sobota, 7 listopada 2015

Ciasteczka digestive i sobotni poranek

Uwielbiam takie poranki jak dziś, kiedy cały dom śpi. Zdecydowanie jestem skowronkiem i nic na to nie poradzę, budzę się wcześnie, a wieczorami jestem pierwsza w łóżku. Ma to swoje plusy, gdy można w spokoju wypić kawę przeglądając ulubione czasopisa (myślę już o świętach, więc dziś były to stare numery Werandy Country) przegryzając coś słodkiego...

Upiekłam wczoraj ciasteczka digestive (przepis jak zwykle polecam z Moich Wypieków). Nie wyglądają pięknie ale są zdrowsze od tradycyjnych herbatników, bo oparte są na mące pełnoziarnistej i płatkach owsianych. Jednak uwaga, dzięki charakterystycznemu słodko-słonemu smakowi są bardzo wciągające :-))))

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu

polKa

8 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie - już spieszę skukać przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie! Dobrze, że dziś wolna sobota...muszę coś słodkiego zakręcić :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja myślę już o świętach :-) muszę sie wziąć za nowy kalendarz adwentowy, nowe ozdoby i menu. Aranżacja stołu niestety odpada gdyż tych świąt nie spedzimy już u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przepisy Dorotki i sama często z nich korzystam:-) Tego jeszcze nie próbowałam ale połączenie smaków jest intrygujące - lubię takie:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam takie poranki...wczesne, tylko dla siebie. Cisza, spokój, kawka , ulubiona lektura i ja...ale ja niestety i późno chodzę spać:( I też już coraz częściej myślę o świętach:) Apetycznie u Ciebie...
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...