poniedziałek, 26 października 2015

Trick or ... black?

Należę do wielkich przeciwników przenoszenia na grunt polski zachodnich tradycji, a jednak... znowu z okazji zbliżającego się Halloween publikuję post do niego nawiązujący, nie znajduję usprawiedliwienia :-))). Wynika to z mojego nieukrywanego entuzjazmu do wszelkich jesiennych dekoracji, więc wybaczcie. Przyszło mi do głowy, że mroczny klimat tego święta można wspaniale podkreślić odrobiną czarnego. Czarne dynie wydają mi się takie piękne...






zdjęcia (jak zwykle): Pinterest
 
Pozdrawiam
polKa

13 komentarzy:

  1. Intrygująco wyglądają te czarne dynie, widzę, że niektóre są tylko pomalowane. Inspirujący post, można wykorzystać niektóre pomysły.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają czarne dynie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również przypadły do gustu :) fajnie się prezentują takie przemalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynie jako dekoracje prezentują się fantastycznie, tak więc nie dziwię się, że się nimi zachwycasz. Te czarne są niesamowite !!!
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te dynie, nadają bardzo jesiennego klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prezentują się te dynie!
    Pozdrawiam, M :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarne dynie? Ciekawe i przyznam że mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne inspiracje Ja uwielbiam te szalone dekoracje i w domu też pająki i myszy (papierowe oczywiście) powoli się rozłażą

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile pięknych aranżacji i pomysłów! Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarno-biały dyniowy melanż prezentuje się genialnie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...