piątek, 16 października 2015

Szaro, buro i ... przytulnie

Chyba oszalałam, ale pomimo tego co widać za oknem, a przy tej pogodzie widać niewiele, kolorem który ostatnio bardzo mi się kojarzy z przytulnością i ciepłem jest szary. Chciałam Was do niego przekonać poniższymi inspirującymi fotkami. Musicie przyznać, że zachęcająco wygląda taki ciepły szary koc (lub kot :-)), miękkie, przytulne poduszki i dywaniki, a nawet grube wełniane skarpety w kolorze szarym. Może jednak nie jest to tak zimny kolor, jak się wydaje?







zdjęcia: Pinterest
Zatem kubki w dłoń i otulmy się szarością za oknem i w środku.  Cieplutkie pozdrowienia

polKa

7 komentarzy:

  1. Cudowne są te pledy i koce. Nie wiedziałabym na który się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia :) Z chęcią bym się zaszyła pod kocykiem z kubkiem dobrej herbaty.
    Pozdrawiam weekendowo :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szary to piękny kolor. Ja go uwielbiam, a fotki które tu zobaczyłam dodatkowo utwierdziły mnie w tym przekonaniu:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. i przecudnie:-) W takich szaro burych kolorach czuję się wspaniale:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie szare albo stonowane kolory. Sama posiadam kosz pełen takich właśnie poduch i kocyka.
    Bliska jest mi twoja estetyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyki - mięciutkie i miłe :) ach nadają się na jesienne wieczory. Szary rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od samego patrzenia cieplej się robi, a co dopiero podczas użytkowania :-) uwielbiam szarości :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...