sobota, 5 września 2015

Nowości w pokoju dzieci

Jak już wspominałam pojawiły się nowe elementy w pokoju dzieci. Przede wszystkim ramki z literkami, w których będą imiona, abażur oraz kolejna "zwierzęca" poduszka, tym razem z sową (miś jest stary i bardzo kochany :-))).



Literki w ramkach pochodzą ze strony shanty-2-chic, gdzie możecie je pobrać za darmo. Przyznaję, że efekt końcowy ramek z literkami wygląda trochę inaczej niż pierwotnie planowałam. Miały to być dechy z naklejonymi ramkami (tak jak widać poniżej), ale ramki, które kupiłam nie do końca się do tego nadawały i zostało tak jak jest. Myślę, że nie wyszło to źle. Poniżej moja pierwotna inspiracja. 

 
zdjęcie: shanty-2-chic

Pozdrawiam
polKa

7 komentarzy:

  1. Świetne migawki z dziecięcego pokoju :)) Miś jest uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyłaś piękny pokoik :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś, poduszka z sowimi oczkami - dla mnie urocza :)), ramka z literkami oraz żyrandol razem tworzą ciekawą kompozycję. Bardzo ładny pokoik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się na te góry w pokoju napatrzeć, są po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię wpadać na tak świetne blogi! Będę zaglądać i obserwować:))) Zapraszam do mnie na www.mojepasjewjednymmiejscu.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...