środa, 16 września 2015

Białe inspiracje na jesień

Ci co tu zaglądają od czasu do czasu pewnie nie są zdziwieni tytułem posta. Nie byłabym sobą, gdybym nie zaproponowała Wam czegoś białego też do jesiennych dekoracji. Nie miałam wielkiego wyboru i dominują w tych inspiracjach białe dynie i białe chryzantemy. Zależało mi jednak przede wszystkim na pokazaniu uroku stonowanych kolorów w jesiennych dekoracjach. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.




Zdjęcia z portalu Pinterest 
 
Pozdrawiam
polKa 



11 komentarzy:

  1. Biała dynka jest piękna! W zeszłym roku szukałam takiej, ale nigdzie nie było w sprzedaży. Może w tym roku? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardz mi się spodobały te białe inspiracje. Miłego dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynia i białe chryzantemy mnie zachwyciły, cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i subtelne dekoracje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby Boo są takie urocze!!! W zeszłym roku udało mi się nawet wygrać takie ale niestety zapomniałam posadzić wiosną pestki z nich ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne pomysły w roli gł.z białą dynią:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak białe dyńki to jest to!:-) W tym roku u mnie na pewno zagoszczą:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te białe chryzantemy z zielonymi końcówkami.
    Zna ktos ich nazwę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Biel zawsze się sprawdza, w każdych stylizacjach, piękne i inspirujące dekoracje:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Białe dyńki wyglądają uroczo w każdej stylizacji. Ma kilka w domu i obojętnie gdzie je położę bosko się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...