niedziela, 16 sierpnia 2015

Pokój dziecka - inspiracje

Postanowiłam pójść za ciosem i kontynuować tematykę urządzania pokoju dziecięcego lub młodzieżowego. Ostatnio dużo buszowałam w internecie poszukując inspiracji przed metamorfozą pokoju moich dzieci, więc podzielę się z Wami wyszukanym przeze mnie perełkami. Dużo zastanawiałam się nad tym, czy czarny lub szary mogą być dobrymi kolorami w pokoju dziecka i doszłam do wniosku, że absolutnie tak. Dla tych co lubią inne kolory to może być doskonała baza dla kolorowych dodatków, ale taka monochromatyczność dobrze wygląda też sama w sobie. Zresztą zobaczcie sami. Czekam na Wasze opinie na ten temat.







źródła zdjęć: 1 2 3 4 5 7

Pozdrawiam serdecznie 
polKa 

6 komentarzy:

  1. fajne inspiracje!! mega ten obrazek z wielorybami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba, marzę o takich planszach do pokoju moich dzieci :-)

      Usuń
  2. Lubię konsekwencję kolorystyczną, choć wiem, że w pokoju dziecięcym o nią trudno :(.
    W każdym z tych pokoi mogłabym zamieszkać :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :-) nie ma w nich nic przesłodzonego i mimo doboru barw są bardzo przytulne...

      Usuń
  3. W moim ulubionym kolorze hihihihi choc ja do pokoju dziecięcego dodałabym więcej koloru - ale tak jak napisałaś jest to świetna baza do wszystkiego. Ostatnio przemalowaliśmy pokoje dzieci właśnie takim white-offem z odcieniem szarości i muszę przyznać, że wszelkei róże, mięty na tle szarości wyglądaja BAJECZNIE:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. To są piękne kolory i można z nich wyczarować niesamowite wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...