niedziela, 30 sierpnia 2015

Pierwsze jesienne dekoracje, obraz i plakat

Mimo upałów mam świadomość zbliżającej się jesieni. Muszę przyznać, że bardzo się cieszę, bo lubię jesień, o czy pisałam już na tym blogu wielokrotnie. Mam więc pierwsze jesienne dekoracje w domu. Bukiet z suszków ustawiłam obok "obrazka" zrobionego z szydełkowej serwetki oprawionej w czarną ramkę. Nie pamiętam już gdzie podejrzałam ten pomysł, ale wygląda to bardzo fajnie.


Na ścianie dużego pokoju pojawił wyszukany na strychu stary obraz, rama była już mocno sfatygowana, pierwotnie miała kolor starego złota, więc została przemalowana (jak to u mnie) na czarno.


Ostatnią nowością jest kolejny już plakat w moim mieszkaniu. Tym razem zawisł w pokoiku, którego jeszcze Wam nie pokazywałam. Plakat był gratisem zwiezionym z imprezy, która nazywa się Jarmark Jagielloński i odbywa się co roku w Lublinie. Ich plakaty są zawsze bardzo oryginalne, ale w tym roku naprawdę się zachwyciłam, dokupiłam ramę i mam gotową dekorację, idealnie pasującą do wnętrza.


Mam jeszcze kilka nowości w pokoju dzieci, ale to już w kolejnym poście. Pozdrawiam.
polKa

7 komentarzy:

  1. Takie drobiazgi, a sprawiają tyle radości i cieszą oko :) Prawda?
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę na piękną, złotą jesień:-) Dekoracje bardzo wdzięczne a obraz bezcenny. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie taka zapowiada się, dzięki.

      Usuń
  3. Jesień lubię za jej ferie barw :) Suszki też przyniosłam do domu, wypatruję już kasztanów :) Nie dziwię się, że plakat wisi u Ciebie na ścianie, sama chętnie bym go przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po oprawieniu nabrał jeszcze więcej uroku :-)

      Usuń
  4. Plakat robi wrażenie :) Podoba mi się Twoje przygotowanie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...