niedziela, 9 sierpnia 2015

Nowa odsłona pokoju dziecięcego

Postanowiłam pochwalić się Wam metamorfozą pokoju moich dzieci, efekt pracy z ostatniego tygodnia. Jak pewnie wielu rodziców postanowiłam odświeżyć pokój dzieci w czasie wakacji. Pomysł był trochę szalony, sama dziwię się że uzyskał akceptację mojej rodziny, jednak myślę że efekt końcowy wszystkich zaskoczył pozytywnie. Punktem wyjścia był mural z górami, który kiedyś zobaczyłam w necie (apartmenttherapy.com) i nie mogłam o nim zapomnieć, zwłaszcza że wszyscy uwielbiamy górskie wędrówki.


Poniżej próbka tego jak pokój prezentował się przed przeobrażeniem:


Pozdrawiam 
polKa


7 komentarzy:

  1. z dziecinnego pokój stał się młodzieżowy. Bardzo fajnie wygląda teraz pokój. Świetnie, że zróżnicowaliście kolory i stworzyło się takie 3d. Poducha z jeleniem baaaardzo pasuje i nadaje smaczku.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna metamorfoza, ściany prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zmiana mega na korzyść! Pomysł niebanalny i bardzo trafiony. Ja też jestem w trakcie odświeżania pokoji moich dzieci:-) Faktycznie to mus przed nowym rokiem szkolnym:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję metamorfozy! Pokoik wydoroślał, a góry chwytają za serce :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie to określiłaś, tak właśnie sobie też myślę, że pokoik wydoroślał :-)

      Usuń
  5. Piękna przemiana, a mural jest cudowny, nic tylko leżeć i patrzeć na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to pięknie wygląda :) Ja lubie szarość i pomysł z górami fajny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...