czwartek, 20 sierpnia 2015

Marzenie, które nigdy się nie spełni...

Wiem, że nie powinno się tak pisać i zaraz grupa optymistów mnie zakrzyczy, ale jednak muszę patrzeć realnie i zakładam, że nigdy nie będę miała w domu pomieszczenia wydzielonego na... pralnię :-))) a marzy mi się bardzo. Dzielę się więc z Wami moim marzeniem i ulubionymi zdjęciami powiązanymi z tematem. Trochę tu stylu vintage i trochę nowoczesności, nie mogę się właściwie zdecydować który styl w tym wypadku bym wybrała, ale na szczęście nie będę musiała tego robić :-))





 
 

zdjęcia: Pinterest
 
Pozdrawiam serdecznie
polKa

10 komentarzy:

  1. Koleżanko pozostaje mi się łączyć z Tobą w marzeniach:-)
    może kiedyś nam się uda wygospodarować takie miejsce życie bywa takie nieprzewidywalne:-)
    ściska mimo bólu w krzyżu:-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się miska na mydło z napisem Soaps. Mam podobne, bo biało-czarne i z metalu pojemniki kuchenne: na herbatniki, cukier i herbatę :) Też marzy mi się pralnia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi nie grozi takie pomieszczenie, ale popatrzeć i powzdychać zawsze można, zwłaszcza do takich aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za pesymizm :) Przecież marzenia się spełniają!
    Życzę ich spełnienia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, też bym chciała! Chociaż chyba jedna pralka by mi starczyła, a suszarki mi nie potrzeba, to nie musiałabym mieć trzech maszyn... Może się kiedyś uda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :) Ja też nie mam szans na pralnię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie pralnie wymyśliłam sobie w nowym domu no i teraz szukam i rysuje pomysły jak ją najlepiej wykorzystać. Niestety za wielka nie jest a chce tam mieć miejsce również na suszenie prania (w razie złej pogody) i na przechowywanie ręczników, pościeli i tym podobnych rzeczy. Świetnie zebrane pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe inspiracje, choć i dla mnie to pomieszczenie pozostanie tylko w strefie marzeń, bo przy małym metrażu łazienki pralkę musiałam umieścić w kuchennej szafce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne inspiracje! podoba mi się ten nietypowy kosz na pranie z 4 zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne pomieszczenia :) Kto by przypuszczał, że drewniane klamerki w słoiku staną się taką ozdobą :) Mmm aż nie mogę się doczekać urządzania swojej małej wnęki w domu. Jakbyś była chętna to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...