czwartek, 27 sierpnia 2015

Kapturkowe inspiracje część 1

Mamy najgorętszy sezon przygotowywania zapasów na zimę. W związku z tym postanowiłam zainspirować siebie i Was pomysłami na udekorowanie naszych przetworów. Myślę, że jak już spędzi się te godziny nad garami to warto pokusić się o odpowiednie ozdobienie słoiczków, chociażby po to by podkreślić jak cenna jest ich zawartość. Zadbajmy o stronę wizualną naszej spiżarni :-)
Na początek moja ulubiona, najprostsza wersja (sama taką stosuję od kilku lat) - kapturki ze zwykłego szarego papieru pakowego przewiązane lnianym sznurkiem. Papier może być też oczywiście kolorowy lub ozdobny. Do zrobienia kapturków można też użyć papierowych serwetek lub papilotek do mufinek.

1, 2
3, 4
5, 6
7, 8
9, 10
11, 12

W następnym poście ciąg dalszy inspiracji...
Pozdrawiam
polKa

6 komentarzy:

  1. Niby zwykły szary papier a taki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze :) tak ozdobione wyglądają na smaczniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez uroku dodaja zwykłym słoikom:-) Ja właśnie zrobiłam troche weków i tez mam zamiar je "ubrać" i chyba zdecyduję sie na bibułowe kapturki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia, niby mały detal - nakrycie pokrywki, a ile zmienia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. co jeden słoiczek to piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...