piątek, 10 kwietnia 2015

Mały balkon - inspiracje

Zapowiedzi ciepłego weekendu nastroiły mnie bardzo pozytywnie. Mam wielkie plany co do zainicjowania sezonu balkonowego. Stąd pomysł, żeby podzielić się z Wami inspiracjami balkonowymi. Podobają mi się wiszące ławki i hamaki, ale też wszelkie wygodne siedziska. Balkon powinien być wygodny i nowoczesny, ale przede wszystkim przytulny, bez względu na jego rozmiar. Skupiłam się na małych balkonach, bo sama taki posiadam. Jak wyglądał mój balkon w ubiegłym sezonie możecie zobaczyć tu.


 

 
 
 
zdjęcia: Pinterest

Pozdrawiam, życzę udanego weekendu
polKa


8 komentarzy:

  1. Witam,
    w tym roku postanowiłam zadbać o mój balkon, aby oprócz funkcji typowo gospodarczych spełniał tez funkcję relaksacyjno-wypoczynkową i jednocześnie był bezpieczny dla mojej żywej dwulatki. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam maleńki balkon i ciągle mi brak pomysłu na wymianę paskudnej blaszanej obudowy.Miała być wiklinowa mata ale odpada,odkąd jest psinka ;p
    Ja już pierwsze bratki posadziłam także chociaż tym cieszę oko ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam balkonu :(, ale inspiracje cudowne! Chciałabym taki sznur lampek i w cale nie koniecznie na taras :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mały balkon, ale wystarczający na kwiaty, warzywa, stoliczek z dwoma krzesłami. Nawet pranie się zmieści. To mój ulubiony letni pokój. Teraz gołębie wysiadują na nim jajka... zauważyłam niedawno i trochę jestem ograniczona w porządkach. Chcę poczekać, aż się wyklują. Jakoś nie mogłam ich przegonić. W tym roku zamocuję jeszcze parasol i sznur lampek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje !!! Jak się okazuje wcale nie trzeba dużo przestrzeni aby ją fajnie zagospodarować !!! To co nam tu pokazałaś jest naprawdę piękne i do odwzorowania. trzymam kciuki za twój tegoroczny balkonik aby był równie piękny.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aranżacje! Niezmiennie się zachwycam jak widzę jak można zagospodarować niewielki balkon i stworzyć na nim niezwykle klimatyczny kącik wypoczynkowy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak pięknie można zaaranżować balkon a niestety ciągle się widzi jak służą ludziom za graciarnię :/ eh

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...