środa, 4 marca 2015

Marzy mi się biała Wielkanoc...

Tytuł posta może być odrobinę mylący, nie nie marzę o śnieżnej Wielkanocy :-)) Mam na myśli białe dekoracje na wielkanocnym stole. Idę za ciosem po poprzednim poście i rozwijam temat wykorzystania białych jajek. Podobają mi się też naturalne jajka ozdobione jedynie białą kreską. Moje wymarzone dekoracje na nadchodzącą Wielkanoc to biel, naturalność i prostota. Efekt, wbrew pozorom trudny do uzyskania, ale będę dążyć do doskonałości :-)








źródło: Pinterest

Pozdrawiam
polKa

7 komentarzy:

  1. piękne inspiracje! Muszę się zastanowić jak to u mnie będzie w tym roku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Kochana po tych inspiracjach i mi się zamarzyła :). Do tej pory o kolorach myślałam - muszę się zastanowić :)
    Miłego dnia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze kilka naprawde ciekawych inspiracji!!dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł z " białymi świętami" ciekawe inspiracje pokazałaś...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) kilka nawet przypadły mojemu sercu :)

    P.S. Zapraszam na CANDY, do wygrania aż 3 nagrody http://pastel-home.blogspot.com/2015/02/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pomysły. Śnieżne jajka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śnieżne są piękne, czyste delikatne i eleganckie... Ale z wzorkami tez mnie sie podobija! Zafundowałaś mi niezły festyn inspiracji!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...