sobota, 21 lutego 2015

Metamorfoza skrzynki

Pochwalę się Wam dziś moim małym projektem z tego tygodnia - metamorfozą skrzynki po klementynkach. Może to zachęci kogoś do kreatywnego spędzenia soboty.


Najpierw przemalowałam ją na czarno, a potem ozdobiłam białymi kółkami z użyciem rolki po papierze toaletowym :-)))


Efekt końcowy prezentuje się następująco:




Grafikę na kuchenną ścianę wzięłam ze strony shanty-2-chic. Polecam tę stronę wszystkim amatorom projektów DIY.

Pozdrawiam i życzę kreatywnej soboty
polKa

13 komentarzy:

  1. Przydałoby mi się coś takiego. Muszę poatakować lokalne warzywniaki :)

    Zapraszam do mnie na małe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jestem pod wrażeniem zmiany! Świetnie to wymyśliłaś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczna ta twoja skrzyneczka:) I dzięki za link- nie znałam tej stronki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam kilka takich skrzyneczek i tez myślałam o jakimś ich zagospodarowaniu. Bardzo ładnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło świetnie! Gratuluję pomysłu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój projekt skrzyneczki jest świetny:)))
    Bardzo mi się bardzo!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale wkradł się błąd. Powinno być: Podoba mi się bardzo...

      Usuń
  7. Super efekt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowo ozdobiłaś skrzynkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...