wtorek, 27 stycznia 2015

Witryna biała czy czarna...

Marzy mi się ostatnio przeszklona witrynka na kieliszki i porcelanę do jadalnianego kącika w dużym pokoju, taka jak ta poniżej:

Nie mogę się jednak zdecydować czy wybrać wersję czarną czy białą. Czarne witryny mają nieodparty urok i bardzo mi się podobają. Jednak boję się trochę, że tak duży czarny mebel w pokoju przygnębi go, a biała witryna rozświetliłaby wnętrze. Być może zupełnie niepotrzebnie się tym martwię. Pozostaje jeszcze opcja pośrednia - czarna witryna z białym wnętrzem. Co o tym sądzicie?
Liczę na Waszą pomoc i cenne rady. Może w dokonaniu wyboru pomogą Wam wyszukane przeze mnie zdjęcia z internetu










źródło: Pinterest

Pozdrawiam serdecznie
polKa

14 komentarzy:

  1. Hmmm trudny orzech do zgryzienia...Jeśli masz dużo przestrzeni, chyba wybrałabym czarną,ale jeśli mniej to zapewne białą...Bo i te i te prezentują się świetnie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi ocenić wielkość przestrzeni, pokój duży, ale czy wystarczająco...

      Usuń
  2. Myślę, że należy wziąć metraż pokoju pod uwagę i kolor ścian :). Mogę podać mój przykład: 35m2 otwartej przestrzeni, białe ściany i białe mebelmi :), co prawda szafa za szkłem mi się marzy ale jeśli będzie to biała :).
    Pozdrawiam cieplutko, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, to nie masz kłopotu, ja mam pozostałe meble w kolorze drewna...

      Usuń
  3. Chyba białe wersje wygrywają. Te czarne widzę w jakichś dużych metrażach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak metraż to na pewno ważny czynnik...

      Usuń
  4. Dużo zależy od Twoich wnętrz, jakie są nie tylko wielkościowo ale i w jakim stylu...z pewnością biel pasuję w większości wnętrzach, tak więc jeśli masz wątpliwości to biel będzie bezpieczniejsza:))) Ale czerń też potrafi być piękna !!!
    Decyzja oczywiście należy do Ciebie:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to, czerń mnie kusi, choć być może wbrew logice...

      Usuń
  5. To zależy...czarna tak jeśli reszta jest jasna:-) Będzie świetny kontrast

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki za zdecydowany głos, wezmę pod uwagę :-)))

      Usuń
  7. Gdzie można kupić takie piękne witryny?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...