środa, 14 stycznia 2015

Wieczorne doświetlanie i efekt bokeh

Długie styczniowe wieczory pod choinką i przy świetle świec nastroiły mnie do eksperymentowania z aparatem. Efekt moich działań poniżej. Jak uzyskać efekt bokeh dowiecie się z wyszukiwarki internetowej.  :-)
Doszłam do wniosku, że powoli czas się rozstać z dekoracjami świątecznymi, zwłaszcza z szopką. Jednak choinkę, zgodnie z polskim zwyczajem, zostawiam jeszcze do 2 lutego. A jak to jest u Was, czy macie już przesyt świątecznych klimatów?


Pozdrawiam serdecznie
polKa

8 komentarzy:

  1. U mnie choinka jeszcze stoi i aż żal, że ten piękny bożonarodzeniowy czas za chwilę będzie już za nami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz w zupełności rację...też żałuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już bym rozebrała choinkę, ale rodzinka jeszcze oponuje. Ale w ten weekend usunę wszystkie inne dekoracje zostawiając tylko choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już brak światecznych akcentów ale to wyjątek tegoroczny, że tak szybko:-) ps. świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnie podrygi świątecznych ozdób :). Niestety z choinką pożegnaliśmy się już 2 stycznia bo gubiła igły :(
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten efekt :) ładnie to wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i nastrojowo :) Super ! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja to mam niedosyt bo chyba w drugi dzień świąt spaliły mi się lampki od mojego drzewka i czuje niedosyt jeśli chodzi o świąteczne światełka i ich magie a choinka postoi pewnie do niedzieli, za oknem wiosna więc świąteczny klimat przeminął z wiatrem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...