czwartek, 4 grudnia 2014

Skrzydła - pomysł na dziś...

Dziś moje malutkie DIY - dodałam skrzydła anielskie do świecy i powstał kolejny bożonarodzeniowy stroik. Dekoracja prosta, łatwa w wykonaniu, a dość efektowna. Polecam :-))) Skrzydła przypięłam szpilkami (podgrzałam je nad ogniem, dzięki temu łatwo je było wbić w świecę). Szablon do wycięcia skrzydeł wzięłam stąd.


Oczywiście pomysł nie jest mój, jako dowód prezentuję poniżej garść "skrzydlatych" inspiracji z internetu, może Was też zainspiruję.




źródło: Pinterest

Pozdrawiam
polKa

10 komentarzy:

  1. ale to super pomysł i jaki efektowny, wyszło Ci pięknie:)
    ja sobie zrobię z drucika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, te z drucika też są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pomysły, super DIY - skorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz świeca jest naprawdę "boska":-) Pomysł genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Teraz ze świecy powstał prawdziwy anioł :)))
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki swietny pomysl. Taki maly szczegol a ile zmienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś z niczego ! Świetna inspiracja w klimacie Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świec ze skrzydłami nie widziałam....Ale prezentują się anielsko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł!!! Zarówno Twoja praca i jak i inspiracje, rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to fajnie wygląda, zupełnie inny klimat świec :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...