poniedziałek, 1 grudnia 2014

Inspiracje gwiazdkowe w stylu vintage

Czy pamiętacie bombki świąteczne z tzw. dziurką? Jako dziecko chętnie wkładałam moje paluszki w takie bombkowe zagłębienia i niestety dziurawiłam je w ten sposób :-)) Z dzieciństwa pozostał mi wielki sentyment do takich ozdób. Niestety w moim rodzinnym domu zachowało się zaledwie kilka prawdziwie starych bombek, dopiero teraz doceniam ich wartość. Wyszukałam dla Was garść gwiazdkowych inspiracji vintage w internecie, jak widzicie można je wyeksponować w domu nie tylko na choince :-))))


Pozdrawiam
polKa

10 komentarzy:

  1. powiem Ci, że strasznie bym chciała taka choinkę z takimi starociami:) niestety, u mnie nie zachowała się ani jedna z takich bombek:/ może kiedyś trafię na targu staroci...

    dobrego grudnia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim rodzinnym domu do tej pory wieszane są takie stare bombeczki i przyznam, że bardzo je lubie, są jakby częścią tradycji świątecznej.
    Przyjemnego tygodnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  3. W rodzinnym domku jeszcze są takie. Pojedyncze sztuki - leżą w pudełku,a większość jednak zawisa na choince - tylko są dobierane kolorystycznie :).
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre bombki pamiętam z dzieciństwa:-) Co ja bym dała żeby je teraz odzyskać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest co podejrzeć :-) PIEKNE KOLORKI!!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak przypomina mi się dzieciństwo:-)
    a ja zastanawiam się czy u nas choinka w tym roku zagości i czy chłopcy dadzą jej pożyć ;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie bombki:))) To moje dzieciństwo, pewnie coś bym wyszperała w domu rodzinnym i nie wiem czy tego nie zrobię:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. U rodziców są jeszcze takie bombki. Piękne i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombki z duszą :-) Gdzieś mam jeszcze w piwnicy podobne stare ozdoby ...
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie bombki kojarzą mi się z dzieciństwem, ubieraniem choinki u babci...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...