środa, 19 listopada 2014

Zaczynam przygotowania do świąt

No i stało się... zaczynam odczuwać pierwsze symptomy przedświątecznej gorączki :-))). Podczas małych porządków w domu znalazłam papierowe gwiazdki, które kupiłam w zeszłym roku na poświątecznej wyprzedaży w Empiku. W swojej naturalnej wersji też bardzo mi się podobały, dlatego z pewnym wahaniem podeszłam do realizacji mojego pomysłu przemalowania ich na b&w.


Jednak po chwili wahania chęć realizacji pomysłu wygrała. I w ten sposób powstały gwiazdki, które staną się moimi pierwszymi świątecznymi dekoracjami.


Pojawił się też świąteczno-jesienny świecznik wykonany ze starego słoika wypełnionego solą i orzechami włoskimi. Mam nadzieję, że moje bożonarodzeniowe dekoracje przypadną Wam do gustu.


Pozdrawiam
polKa

11 komentarzy:

  1. uwielbiam takie szybkie, proste pomysły! świecznik genialny! gwiazdki też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gwiazdeczki super, ja już także pomalutku rozglądam się za jakimiś pomysłami na świata :))
    Przyjemnego dnia życzę. Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowe:-) Pomysł świetny. Ja w weekend wybieram się na łowy przedświąteczne.Mam nadzieję coś oryginalnego upolować:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne gwiazdki:) u mnie przygotowania tez pełną parą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły :) i gwiazdki wyszły super! Ruszasz do dzieła przedświątecznego :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamusiu!Genialny pomysł na świecznik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak najwyższa pora stopniowo dzień po dniu przygotowywać się do świąt i duchowo i dekoracyjnie. Twoje pierwsze dekoracje to świetny początek...

    OdpowiedzUsuń
  8. wersja b&W gwiazdek- super:))))

    miłego wieczoru :)**

    OdpowiedzUsuń
  9. Świecznik naprawdę można zrobić ze wszystkiego:) Prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. w wersji b&w prezentują się również fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...