niedziela, 16 listopada 2014

Sypialnia lekko odmieniona

Zapowiadałam zmiany w sypialni i oto one. Nic szokującego w stosunku do starej wersji, którą możecie zobaczyć tu. Po prostu pojawiły się nowe zasłony i kilka nowych akcentów dekoracyjnych. Zapraszam do zerknięcia.


 W kącie stoi druciany kosz "z odzysku" na poduszki i koce.


Na półce kostki, które już Wam pokazywałam, nasze ulubione zdjęcie z gór i Matka Boska Ostrobramska.


A w wolnym kącie między komodą i szafą mam teraz bardzo poręczny wieszak na ubrania własnej konstrukcji.


I w sumie to cała metamorfoza. :-)


Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.

polKa

7 komentarzy:

  1. porónując te zdjęcia z tamtymi musze stwierdzić, że teraz jest jakoś tak lżej... i przytulniej jednoczesnie.. Zasłona bardzo fajna:) i ramki nad łóżkiem bardziej wyraźne:) podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne zasłonki :))
    Bardzo mi się podoba Twoja sypialnia, jest taka naturalna i z pewnością przyjemnie się w niej wypoczywa.
    Gorąco pozdrawiam
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny motyw na zasłonce!! No i druciak-a ja mam ostatnio hopla na tym punkcie ;p
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna :), lekkie zasłony z przyrodniczym motywem są urocze!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę nie trzeba wiele, aby uzyskać nową odsłonę wnętrza...tak jest i w przypadku Twojej sypialni, zasłonki, nowy druciak, obrazy, buteleczki z kwiatami i po prostu jest pięknie:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. niby niewiele, a efekt świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasno, lekko i przyjemnie...zmiana na MEGA PLUS:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...