wtorek, 25 listopada 2014

Kalendarz adwentowy

Zupełnie spontanicznie stworzyłam wczoraj kalendarz adwentowy. Na razie jest to baza kalendarza, koperty z numerami trzeba dopiero wypełnić zadaniami i słodyczami dla moich maluchów, ale jest i czeka na adwent. Powstał z wykorzystaniem lamelkowych drzwi, które latem są atrapą okiennicy na naszym balkonie :-) oraz kopert, które znalazłam tu.



Oryginalna wersja wygląda trochę weselej i prezentuje się następująco:


Pozdrawiam serdecznie i przypominam o moim candy.
polKa

18 komentarzy:

  1. bardzo fajnie Ci wyszedł ten kalendarz:) ja jeszcze przed, pewnie na ostatnią chwilę mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajna sprawa i wcale nie trzeba nic szczególnego, a dzieci mają frajdę. Ja w zeszłym roku się nie wyrobiłam i potem żałowałam.

      Usuń
  2. Fajny pomysł!!! A te koperty nie są za małe żeby włożyć do nich słodycze?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten dylemat, moi chłopcy uwielbiają gumy w listkach na szczęście :-))) zawsze mogę włożyć liścik na którym napiszę, gdzie ukryte jest coś słodkiego.

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o zadaniach na adwent! Jakie to mogą być? bo może i mnie udałoby się czymś wypełnić paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję cos w rodzaju: nauczyć się kolędy, narysować coś dla św. Mikołaja, zrobić łańcuch na choinkę, upiec pierniczki, tylko musze to jeszcze rozplanowac w czasie :-)))

      Usuń
  4. Przyznam, że dla mnie te zadania do wykonania to nowość:-) Fajna sprawa, jak rozumiem na miare mozliwości dla maluchów:-) Ja znam kalendarz tylko ze słodkościami, i kryjącymi sie pod nimi obrazkami-każdego dnia inny:-) Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kiedyś wpisywałam zadania i dzieci miały frajdę, wtedy jeszcze wierzyły, że to św. Mikołaj je o to prosi, w tym roku to już nie wiem jak będzie :-))))))))

      Usuń
  5. Ale świetny, minimalistyczny i efektowny kalendarz :))) Gratuluję pomysłu!
    Miłego dnia!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny - to już drugi kalendarz, który dziś oglądam na blogach, ten jest bardziej minimalistyczny, ale bardzo fajny ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie się podoba motyw z zadaniami:) Dzieci mogą poczuć się jak detektywi czy poszukiwacze skarbów! Świetny pomysł i czekam na efekt końcowy. Już zapowiada się cudnie!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozostawienie ciepłych słów na blogu!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój kalendarz adwentowy prezentuje się świetnie !!! Zarówno oryginał jak i Twoja wersja są bardzo ciekawe:)))
    Ja też przygotowuję swój i wkrótce go pokażę. A o candy pamiętam i oczywiście biorę w nim udział....
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki świetny pomysł! Wygląda super!!! Twoja wersja znacznie bardziej mi się podoba:)))
    Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życze.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetny pomysł ! Ja ograniczam się do kalendarza w wersji symbolicznej - cztery świece z numerkami, bo dzieci już zdecydowanie za duże i miejsca też jakoś brak ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego pomysłu jeszcze nie widziałam!!!!Super:) Dzieciaki na pewno będą mieli frajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na kalendarz!
    U mnie dzis rownież adwentowy kalendarz w troszkę innej wersji, zapraszam na iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...