środa, 12 listopada 2014

Jesienna herbatka

Zapewne nikt z moich szanownych czytelników nie pamięta już czasów powszechnego oglądania Kabaretu Starszych Panów, ja również jestem na to zbyt młoda, ale wychowałam się na ich piosenkach i czasem w głowie pojawiają się jako komentarz do rzeczywistości. Dziś na przykład taka zwrotka o jesiennej herbatce:
"Z rozkoszy tego świata
ilości niepomiernej
zostanie nam po latach
herbaty szklanka wiernej
i nieraz się w piernatach
pomyśli w porze nocnej
ha, trudno, lecz herbata,
herbaty szklanka mocnej

Dopóki Ciebie, Ciebie nam pić
Póty jak w niebie, jak w niebie nam żyć
Herbatko, Herbatko, Herbatko..."

Uwielbiam mocną, czarną herbatę, jest to jedna z tych przyjemności, których nie potrafię sobie odmówić. Ze względów zdrowotnych ograniczyłam picie kawy, ale z herbatą nie potrafiłabym się rozstać.

Więc kubki w dłoń i zapraszam do herbacianego, jesiennego nieba:





źródło zdjęć: Pinterest

Pozdrawiam
polKa

13 komentarzy:

  1. mam to samo. jestem maniaczka herbaty. earl grey - to mój faworyt, piję na co dzień, średnio ok 7-8 kubków dziennie:)
    uwielbiam takie zdjęcia...
    pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7-8 kubków dziennie? wow! pobiłaś mnie, ja wypijam ok. 4-5 :-)))) Earl grey też lubię....

      Usuń
  2. Jestem już na jesiennej herbatce pod niebem :). Pięknie to wszystko wyczarowałaś i smacznie bardzo!
    Uwielbiam herbatę, ale kawy sobie nie żałuję - rano na przebudzenie - obowiązkowo kawa :)
    Ściskam i wysyłam pozdrowienia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również z herbacianego nieba... :-)

      Usuń
  3. Kabaret Starszych Panów pamietam, rodzice oglądali, a ja z nimi, choć o wychowaniu na nim nie ma mowy ;)))
    Dobrego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki!!! Przyznam się,że już dawno odstawiłam czarną herbatę a zamiast niej popijam zieloną i ziołowe :))
    Ale w kubeczku rzecz jasna ;p
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się oczywiście zdarza pić zieloną, ale czarna króluje :)

      Usuń
  5. Ja również herbatkę uwielbiam, a szczególnie jesienną i zimową porą. Zdjęcia, które nam tu pokazałaś dodatkowo zachęcają do picia tego wyjątkowego napoju:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbata też kojarzy mi się szczególnie z długimi jesiennymi i zimowymi wieczorami. Również pozdrawiam

      Usuń
  6. Rozgrzewający i aromatyczny post! Dołączam do grona "pijaczy" herbaty. Nawet nie wiem kiedy, a 5-6 kubków dziennie wypijam. Ulubiona to mocna czarna herbata z cytryną, earl grey również nie odmówię :) Owocowe już mniej.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znalazłam owocowej, która by mi smakowała :-) Pozdrowienia

      Usuń
  7. Piękne inspiracje,a jeśli mowa o herbacie to ja uwielbiam zieloną. Wypijam kilka kubków przez cały dzień...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...