poniedziałek, 27 października 2014

Wrzosowe inspiracje


Wrzosowiska zawsze kojarzyły mi się romantycznie. Wychowałam się na piosenkach Starego Dobrego Małżeństwa i romantyczny kochanek miał mnie zabrać na "wrzosowisko, by zapomnieć wszystko" :-))). Moją ulubioną powieścią lat młodzieńczych były "Wichrowe wzgórza", a w nich wiadomo wrzosowiska kojarzyły się z wolnością, miłością i szczęściem. Dlatego zdziwiłam się gdy przeczytałam w internecie, że są tacy, co uważają że wrzos w domu wróży nieszczęście. Nigdy nie byłam przesądna, więc wrzosy pysznią się na moich parapetach i nie tylko.




Jestem ciekawa, co Wy sądzicie o dekorowaniu domu wrzosami. Dorzucam jeszcze wyszukane w internecie wrzosowe inspiracje:

źródło:Pinterest
Pozdrawiam serdecznie
polKa

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię wrzos- posiadam w ogrodzie w białej donicy :)) a do domu to najchętniej wrzosowe małe wianki bym przygarnęła...oj tak :))))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem miłośniczką wrzosów! :)) Ale ktoś wymyślił przesąd głupi....brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesądy zazwyczaj są głupie :-))))

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam wrzosy choc słyszałam o tych przesądach:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wrzosy zajmują honorowe miejsce zarówno w domu jak i ogrodzie, nie wyobrażam sobie bez nich jesieni !!!
    Twoje wrzosy i te na zdjęciach z inspiracjami są piękne:)))
    Pozdrawiam i ściskam Cie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Śliczny tez jest ten Twój świecznik cynkowany z serduszkiem 💜

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wrzosy, a ten wianek z wrzosów jest cudny! Też taki chcę! :))))))))))) Dobrego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...