piątek, 4 lipca 2014

Czarny rower

Zbliża się weekend i znowu marzę o wycieczkach na moim rowerze, niestety przyjdzie mi to odłożyć na później ...  Czy chwaliłam się już, że w ubiegłym roku przemalowałam (tzn. dałam do przelakierowania) mojego mocno wysłużonego Gianta na czarno? Chciałabym też Was zarazić urokiem rowerów w tym kolorze :-))))

Bo czarny rower może być doskonałym dodatkiem dla każdej kobiety z klasą :-)


Sprawdzi się zarówno w mieście...



jak i na wsi...


...na plaży i na pikniku.


Na przejażdżkę czarnym rowerem można zabrać swojego pupila...


i jest pięknym tłem dla kosza z kwiatami.





Pasują do niego wszelkie stylowe dodatki.



Na czarnym rowerze poczujesz się jak ikona kina...



...lub inna ważna osobistość.

zdjęcia: Pinterest

Czy jest tu jeszcze ktoś, kto nie został przekonany do nieodpartego uroku czarnych rowerów pod wpływem tych przygniatających argumentów? Nie? No to pędzle w dłoń i malujemy.... :-)))))

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.
polKa

10 komentarzy:

  1. Oooo fajny, zawsze białe i miętowe, a tu patrz czarny też potrafi ładnie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe, jak tu sie nie przekonać po takich argumentach:-) Świetne dowody i inspiracje:-) Jestem ZA. Buziaki i słonecznego weekendu-wreszcie idzie gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na lato z upałami :-) pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja tylko czarny rower biorę pod uwagę, nie przekonują mnie inne kolory ;))
    Czarny to klasa i już ;)))
    Miłego dnia życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj fajowe też. U mnie też dziś od rana sesja mojego retro roweru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do ciebie, świetny masz rower :-)

      Usuń
  5. Umiesz argumentować!Po takiej porcji pięknych czarnych rowerowych inspiracji pewnie w sklepach czarnej farby brak:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prezentują się te czarne rowery, jestem pod wrażeniem !!! T sama klasa.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...