sobota, 10 maja 2014

Zegar z kukułką

W nieoczekiwany sposób staliśmy się właścicielami zegara z kukułką, nie był zbyt zabytkowy, ale już zniszczony, więc postanowiliśmy go trochę podrasować w naszym stylu. Niestety nie zrobiłam mu zdjęcia przed renowacją, ale był w kolorze drewna, a teraz jest pomalowany na czarno farbą w sprayu. Zajął już swoje docelowe miejsce w salonie i kuka :-)





Na pomysł przemalowania go wpadłam pod wpływem takich oto inspiracji znalezionych na Pintereście:



Dorzucam jeszcze świetny pomysł dla tych, którzy nie dysponują akurat starym zegarem, który można przemalować:

 źródło: Pinterest


Pozdrawiam i do następnego... :-))

polKa

8 komentarzy:

  1. Zegar wyszedł rewelacyjnie !!! Świetnie wkomponował się w całość pomieszczenia:))) A pomysł na zegar namalowany godny przemyślenia:) Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego dnia Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegar z kukułką to klasyka :))
    W miejscu, gdzie pracowałam (w Antykwariacie- Galerii Sztuki) dość często pytano o takie cacko :)
    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jak wyglądał przed renowacją,ale teraz wygląda jak prosto ze sklepowej półki, świetnie Wam to wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest. Dla mnie taki zegar z kukułka to prawdziwe dzielo sztuki i arcydzieło rzemiosła.
    Pieknie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegar z duszą! Idealnie wpasował się we wnętrze i nadał mu charakteru. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Super! Nigdy nie widziałam zegara z kukułką w takiej odsłonie i przyznam, że bardzo mi się podoba - świetna robota :) Dodał ścianie charakteru :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra !!!!!!!!!!!! jestem zachwycona totalnie Kochana:)))))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten zegar ja jakiś czas temu naoglądałam się w odcieniach różu i chciałabym dopaść taki stary i go po maltretować po swojemu:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...