czwartek, 8 maja 2014

Balkon i blogowy upominek

W miniony długi weekend majowy na naszym balkonie nareszcie pojawiły się rośliny. Zasadziliśmy kwiatki do naszej wiklinowej skrzynki i zasialiśmy maciejkę (już kiełkuje!). Jestem ciekawa czy się uda ją wyhodować w tych warunkach :-) Marzą mi się pachnące maciejką letnie wieczory na balkonie. Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?




Przy okazji balkonu pokażę Wam prezent-niespodziankę, który dostałam od Ani S z bloga Rudy Lok.
Są to szydełkowe podkładki pod kubki. Prawda, że są słodkie? Dziękuję Aniu!


Pozdrawiam serdecznie
polKa

9 komentarzy:

  1. przyjemnie na tym Twoim balkonie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowo, jak tylko zrobi się cieplej, bardziej go obfotografuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne podkładki i mam nadzieje, że maciejka pieknie Ci wyrośnie :))
    Udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. o slicznie! Fajne doniczki! Tez czekam na sloneczko byb nacieszyc sie moim balkonem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie te podkładki, takie mega babskie:-) A ja ciągle w tyle z moimi balkonowymi aranżacjami:-) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. na moim balkonie ciągle nic, a u Ciebie tak ładnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę matę-osłonkę wiklinowa na balkonie. Ja się przymierzam do zakupu takiej ;p W tym roku i ja zakupiłam sobie kwiatki na balkon-bratki,niezapominajki i jakieś coś jeszcze małe białe ;p Maciejkę moja znajoma wysiewa co rok w doniczki balkonowe i rosną jej ładnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też maciejka już wysiana i kiełkuje...zobaczymy co z tego będzie. Bardzo przyjemnie u Ciebie na balkonie:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj dziewczyny działacie ostro
    A ja nadal nie mam planu na kwiatowy zestaw tarasowy;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...