środa, 2 kwietnia 2014

Zajączki wielkanocne - pomysły na DIY

Zarzucam Was ostatnio wielkanocnymi inspiracjami z netu. Dziś będzie tak duża porcja zdjęć, że chyba muszę obiecać poprawę i więcej publikować moich rzeczy, a mniej cudzych :-). Jednak nie mogłam się powstrzymać, bo te wielkanocne zające są tak urocze i tak pomysłowe, że musiałam się tymi odkryciami z kimś podzielić. Są to świetne pomysły na DIY, mam nadzieję że skorzystacie. Wielkanocnego zająca jak widać można zrobić ze wszystkiego, z masy solnej, z papieru, z ciasta, a nawet w formę zająca złożyć serwetki na świąteczny stół. Mnie szczególnie zauroczyły szaraki z filcu.

1.  2.


5.  6.



11.  12.

13.  14.



Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca :-)
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

polKa

18 komentarzy:

  1. Urocze te zajączki,aż wywołują uśmiech :) I to jajo z kokardka-super pomysł!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje piękne i z całą pewnością można znaleźć między nimi coś dla siebie i do wykonania i do wykorzystania w dekoracjach wielkanocnych...a patrząc na zdjęcie 8 i 17 trudno się nie uśmiechnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrnęłam i to z wielką przyjemnością:)) ekstra te króliczki zajączki i te filcowe łatwe do zrobienia się wydają:))

    całusy Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nic z filcu nie robiłam, więc dla mnie trudne...:-) ale takie urocze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jakie cudowne inspiracje! Pomysł nr 1 i 18 chyba zgapię:-) pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się koniecznie jak wyszło :-)

      Usuń
  6. Fajne są te zajączkowe pomysły. Te czarne z pierwszego zdjecia bardzo mi się podobają :)
    Miłego dnia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też i to nie tylko ze względu na kolor.

      Usuń
  7. Ale cudeńka! A ten króliś na bujawce jest po prostu przesłodki:-)))) Inspiracje BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wywołuje uśmiech :-)))

      Usuń
  8. fajne te zające:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie śliczne bez wyjatku!!!Zabawny ten na hustawce:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te dekoracje:) Można coś podpatrzeć, podobają mi się króliczki, są takie urocze:))))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie króliczki! super pomysły!
    Zapraszamy również do siebie www.fotnart.blogspot.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, gdzie mogę kupić takiego słodziasnego króliczka z 8???? CUDDDDDNYYYY!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...