sobota, 5 kwietnia 2014

Pisanki i wianek

Czując oddech świąt przedstawiam moje pomysły na dekoracje. Uwielbiam bukszpan, bez niego nie wyobrażam sobie dekoracji wielkanocnych, więc pierwsza rzecz to wianek z gałązek bukszpanu. Można go różnorako wykorzystać do dekorowania, zrobiłam mu więc sesję zdjeciową w różnych miejscach :-)
Moje pierwsze pisanki decoupage zrobiłam z użyciem grafik ze strony Graphics Fairy, pewnie ją znacie. Wydrukowałam po prostu grafiki na serwetce przyklejonej do kartki A4 na zwykłej drukarce laserowej i przykleiłam lakierem do decoupage'u.




Pozdrawiam i życzę udanego weekendu
polKa

6 komentarzy:

  1. WOW! Pięknie ci wyszły te jajeczka!!!! Ja mam w planach ozdobić transferem ale nie wiem co to mi wyjdzie z tego ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pieknie zrobiłaś te pisanki. Gratuluje pomysłu i realizacji.
    Przyjemnego weekendu życze.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanki wyszły przepiękne, a przy bukszpanie prezentują się prawdziwie świątecznie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisanki są świetne!Kolorystyka i motywy, bardzo mi się podobają,i to że nawiązują do tematu świąt, a nie tylko do samych jajeczek i kurczaczków:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...