sobota, 26 kwietnia 2014

Inspiracje z metalowymi koszami cz.3 - organizacja

Dziś ostatnia część mojego przewodnika po koszach. Tym razem zebrałam wszystko co nie pasowało do kuchni i łazienki i zamieściłam w jednym poście....:-)))))))) Żartuję oczywiście, nie było z moją wizją aż tak źle. Po obejrzeniu moich propozycji zauważycie, że mają jednak wspólny mianownik. Tym razem kosze służące organizacji przestrzeni i przechowywaniu. A włożyć do nich można przeróżne przedmioty, począwszy od książek, listów i wszelkich podręcznych drobiazgów po duże pledy i poduszki. Doskonale sprawdzą się też w celach gospodarczych, można w nich przechowywać owoce i warzywa, a nawet drewno do kominka. Oczywiście tych ilustracji mogłoby być dużo więcej, wybrałam te, które szczególne mnie urzekły. Miłego oglądania. :-)












  zdjecia - Pinterest

Pozdrawiam serdecznie
polKa

5 komentarzy:

  1. Jak ja lubię różne kosze,koszyczki i pudełeczka :)) Śliczności !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te kosze, myślę że bardzo przydatne i dekoracyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne koszyki! I jak wiele rzeczy można do nich włożyć:) Każdy jest inny ale każdy cudny!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma zdjęcia, ani kosza, który by mi się nie podobał :))))
    jestem ich fanką, bez wątpienia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...