piątek, 11 kwietnia 2014

Inspiracje z metalowymi koszami cz. 1 - kuchnia

Uwielbiam metalowe kosze we wnętrzach, a najbardziej takie lekko pokryte rdzą. Zauważyłam, że zawsze na zdjęciach wnętrz wypatrzę kosz. Mam do nich po prostu słabość i już! :-)
Dlatego inspiracje z użyciem koszy zagoszczą na moim blogu na dłużej. Dziś odcinek pierwszy - metalowe kosze w aranżacjach kuchennych. Jak widzicie można je zastosować do przeróżnych celów. Do przechowywania żywności, szkła i innych akcesoriów kuchennych. W każdym zastosowaniu prezentują się po prostu pięknie :-))





  zdjęcia: Pinterest

Pozdrawiam i dziękuję za Wasze miłe komentarze. Każdy sprawia radość :-)
polKa


9 komentarzy:

  1. Ja niestety tez mam slabosc, nic tylko trzymac sie za kieszen:-) druciaki sa po prostu piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi na kosze, dopiero teraz :)) Chciałabym taki w kształcie kury na jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też, bardzo mi się podbają takie druciaki.
    Dobrego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam!!! Na zdjeciach wygladaja fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem miłośniczką takich koszy, szczególnie tych okrągłych np. na jajka...są piękne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kosze i wszelakie rozmaitości druciane :)) Świetne inspiracje, a te słoiki ze sztućcami to bomba po prostu - zamierzam podebrać :) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. I mi się bardzo podobają takie kosze ,wyeksponowane jako dodatek dekoracyjny.Marzy mi się taki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kosze są super!!! Z pewnością jak będę miała okazję to zaopatrzę się w podobny:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz absolutną rację prezentują się po prostu pięknie:-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...