poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dwa bukiety

Trochę zimno, ale jednak wiosna wybuchła już pełnym rozkwitem i można poszaleć z wiosennymi bukietami. Ze spaceru przytargałam do domu takie gałęzie obsypane białym kwieciem. Nie wiem niestety jak się ten krzak nazywa, ale wygląda interesująco :-)


Z okazji Niedzieli Palmowej powstał też drugi bukiet - wielkanocny. Ten zostanie z nami do świąt. Palmy pochodzą ze zbiorów kilkuletnich, pomiędzy nie powtykaliśmy "decoupagowe" pisanki z serwetek w stylu łowickim, które zrobiliśmy z dziećmi.



Dziękuję za wszystkie komentarze pod postem dotyczącym koszy. Wkrótce część druga koszowych inspiracji :-)
Pozdrawiam, życzę udanego tygodnia.

polKa

8 komentarzy:

  1. Oba bukeciki ładne, bo wiosenne :))) Palemki za to już bardzo wielkanocne, mówi o tym, że Wielkanoc już tuż tuż :))
    Udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkanoc tuz tuż, a ja ten tydzien mam wyjątkowo zajęty i chyba wszystko zostawię na ostatnią chwilę :-)

      Usuń
  2. Super gałązki, uwielbiam miec takie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i nie wiem co mnie dotąd powstrzymywało :-)

      Usuń
  3. och galazki ukwiecone sa takie piekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) prawda? nie wiem dlaczego to dopiero pierwsze moje zbiory w tym roku, co mnie powstrzymywało? :-))))

      Usuń
  4. badylki z cudnym białym kwieciem totanie wiosenne mimo kapryśne pogody od razu lepiej się robi:))))))))))))))))))))))))

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty zawsze mile widziane i u mnie,nawet te na badylkach ;p
    Śliczne jajeczka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...