piątek, 28 marca 2014

Wiosna w domu

Nareszcie czuć ten wiosenny powiew i wiosna rozgościła się w moim domu na dobre. Hiacynt nareszcie się rozwinął i stanowi podstawę dekoracji okna w dużym pokoju.   
 
Pojawiły się też pierwsze wielkanocne dekoracje. Na razie na ścianach. W kuchni zawisła ceramiczna forma na babkę (pewnie zostanie już tak na cały rok), a w pokoju wielkanocna palma zrobiona na warsztatach w szkole przez moje dziecko :-)


Czekam na wiosenne dekoracje w waszych domach.
Pozdrawiam ciepło
polKa

7 komentarzy:

  1. Proszę jakie zdolne masz dziecko,palma świetna,taka naturalna. I forma do baby podoba mi się :) Moje hiacynty już dawno przekwitły,teraz kupuję bratki :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna wiosna, ale te skarby w postaci wagi I formy masz super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiacynty są cudowne. Szkoda, ze tak krótko kwitną.
    Miłego weekenud

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te wiosenne metamorfozy zachodzące w naszych mieszkaniach.
    Bardzo fajna jest ta babka na ścianie, nigdy takiej nie wiedziałam.
    Cudownego weekendu życze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babka mnie powaliła:-) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hiacynty to piękne kwiaty i ten zapach... Palma świetna, zdolne masz dziecko. Tylko podziwiać:)

    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...