piątek, 21 marca 2014

Nakrapiana Wielkanoc

Jajka przepiórcze pojawiały się na moim stole wielkanocnym już wcześniej. Robiłam z stroiki z ich użyciem i karmiłam nimi świątecznych gości. Ale dopiero dzisiaj doceniam ich prawdziwy urok, są naprawdę świetnym, uniwersalnym połączeniem naturalności i nowoczesności w wielkanocnych dekoracjach. No i są (prawie) B&W :-)
Zebrałam dla Was trochę inspiracji obrazkowych w necie, więc zobaczcie sami.

Można nimi ozdobić wielkanocne wianki:




Lub gniazdka:





Można też połączyć je z kwiatami:


Mam nadzieję, że  przypadły Wam do gustu moje wynalazki. Te i więcej na Pintereście.

Pozdrawiam
polKa

18 komentarzy:

  1. W tym roku postanowiłam,że sama zrobię podobne wianki :)
    Zapraszam Cię do zabawy: http://anzulkahome.blogspot.com/2014/03/kolejne-wyroznienia-liebster-blog.html
    Będzie mi miło jeśli się przyłączysz :)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zaproszenie, już klikam do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne! Takie maja fajne kolorki, ze nic nie trzeba z nimi robic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to w nich podoba :-)

      Usuń
  4. Sliczne inspiracje!! Oj przygarnelabym kilka takich fajnych sloikow bo pomusly juz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mi się podobają takie jajeczka jako dekoracja wielkanocna! Właśnie poszukuję takich.Piórka też są super!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te piórka w kropeczki faktycznie świetne, nawet nie wiem z jakiego to ptactwa, perliczka może? :-)

      Usuń
  6. Ten wiszący wianek w kształcie jaja mam zamiar zrobić. Widziałam go już wcześniej i bardzo, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo fajny jest, pochwal się koniecznie jak wyszedł :-)

      Usuń
  7. świetne aranżacje! nie można się napatrzeć! uwielbiam takie naturalne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje, szczególnie podoba mi sie ta w szklanym wazonie, mam taki (zakupiony w IKEA), myślę, że wykorzystam pomsł i zrobię coś podobnego:) Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te ze szklanymi słojami też mi się bardzo podobają :-)

      Usuń
  9. Gniazdka w filiżankach przeurocze :) Zapraszam do zabawy Liebster Award, z przyjemnością przesyłam wyróżnienie:
    http://insideourhome.blogspot.com/2014/03/liebster-blog.html

    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne dekoracje!! Kapelusze z głów. Gratuluję i zapraszam do zabawy Liebster Award Blog jeśli masz ochotę miło mi bedzię jak się przyłączysz! Szczegóły na nitkadesign.blogspot.com już wkrótce.
    Pozdrawiam,
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  11. Owszem, piękne inspiracje. Jaja przepiórcze mają to coś. Też się nimi zachwycam jeśli o wielkanocne ozdoby chodzi. I te szafirki - ach, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...