poniedziałek, 17 marca 2014

Czarno-białe inspiracje na Wielkanoc

Startuję z inspiracjami wielkanocnymi dosyć wcześnie i dosyć nietypowo. Chociaż Ci co tu czasem zaglądają pewnie nie będą zdziwieni moim wyborem. Jeśli Boże Narodzenie może być w kolorach B&W, to czemu nie pójść dalej i nie zaproponować tego zestawienia na stół wielkanocny.
Przyznaję, że kontrast białych jajek w czarnej wytłaczance mnie urzekł:


Dla odmiany to właśnie jajka mogą być czarne, a oprawa biała:



Użycie farby tablicowej na wielkanocnych jajkach może być prawdziwym aktem odwagi :-)


Ze względu na mój pociąg do tradycji, szczególnie urzekły mnie te jajka:


Na koniec zostawiłam wersję najdelikatniejszą:



źródło zdjęć: Pinterest

Jestem ciekawa Waszych opinii na temat takich zestawień kolorystycznych na święta.

Pozdrawiam
polKa

12 komentarzy:

  1. Swietne inspiracje! Tez jestem za czarno-biala Wileklanoca! W ubieglym roku takie pisanki u mnie goscily i w tym roku pewnie dorobie jeszcze troszke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i ja się noszę z takim zamiarem :-)

      Usuń
  2. cudne są te w kogutki, króliczki i już fakt doświąt niedaleko:))))))))))))))))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, zostało tylko kilka tygodni

      Usuń
  3. Ale jaja:-) Rewelacja, nie spodziewałam się takiego efektu w biało czarnych barwach:-) Cudeńka. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajecznie piekne te jaja, nie sądziłam , ze tak dobrze mogą wyglądać w tonacji biało-czarnej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ oryginalne ;) Te ostatnie mi się podobają szczególnie. Z kogucikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspirujące pomysły! Ja też w tym roku planuję takie pisanki b&w .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to tez moj kierunek w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, bardzo ciekawe i inspirujące. Myślę, że warto wprowadzić u siebie takie pomysły:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się takie oryginalne spojrzenie na święta, choć pewnie nie pomalowałabym jajek farbą w obawie przed szkodliwymi substancjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaję bloga do listy moich obserwowanych! Wspaniałe inspirację, dziękuję kochana. I w międzyczasie zapraszam również do siebie

    http://domprzywiosennej5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...