wtorek, 14 stycznia 2014

Sznurkowe inspiracje i wyróżnienie

Dzisiaj chcę nawiązać do tego co mnie zachwyca zawsze na skandynawskich blogach. Jak można wykorzystać proste, naturalne przedmioty do dekoracji wnętrz. Przy okazji posta o świeczkach pisałam już, że może to być po prostu zapas świeczek.
Tym razem przedstawiam elementy dekoracyjne w postaci sznurkowych motków i szpulek.



źródło zdjęć: internet

P.S. Spotkało mnie znów coś bardzo miłego, a zarazem niespodziewanego. Otrzymałam takie wyróżnienie:


od Anny S z bloga Rudy Lok, dziękuje serdecznie Aniu! 
Przy okazji poznałam nowy, bardzo inspirujący blog, zajrzyjcie tam koniecznie.

Pozdrawiam cieplutko
polKa

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądają motki i sznurki a także tasiemki w szklanych słojach.Uwielbiam takie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sznurkowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja głupia chowam sznurki w szufladach ;)
    A tak poważnie, jak się chce to można stworzyć coś oryginalnego bez wydawania pieniedzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalne kolory i świetna dekoracja pasująca prawie do każdego wnetrza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...