poniedziałek, 13 stycznia 2014

Pomysł na światełka choinkowe

Wiem, że dekoracje świąteczne wszystkim się już pewnie opatrzyły, ale u mnie ciągle choinka stoi i inne ozdoby jeszcze rozświetlają nam długie zimowe wieczory. Najbardziej zadowolona jestem z oryginalnego, aczkolwiek bardzo prostego pomysłu na lifting światełek choinkowych z wykorzystaniem maleńkich papierowych papilotek. Efekt sami oceńcie:




 Pomysł ściągnięty oczywiście z netu. Poniżej kilka inspiracji z użyciem papilotek do muffinek i papierowych kubeczków.

żródło: tierlantin.net



Uściski.
polKa

11 komentarzy:

  1. Rewelacja, że też ja na to jeszcze nie wpadlam:)
    Dziekuje za ciekawy pomysl i inspiracje:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zaszczycona, że ci się podoba :-)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten pomysł!!!!!Fajny efekt.I u mnie jeszcze świąteczne dekoracje i choinka stoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl:) u mnie swiateczne dekoracje zniknely bezpowrotnie ( no bez przesady;) - do grudnia) juz 5 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się z nimi trudno rozstaje... Ale rozumiem Cię, trzeba patrzeć do przodu :-)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł :) Do zrealizowania w następnym roku :)
    Proszę zajrzyj na mojego bloga mam dla Ciebie niespodziankę/nominacje :) http://rudylok.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajrzałam :-) dziękuję za wyróżnienie...

      Usuń
  5. Fqjny pomysl! Niechetnie rozstaje sie z swiatelkami... w sumie o goszcza u mnie przez caly rok;) Pomyl do skopiowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny w swojej prostocie pomysł :). Być może wykorzystam go na następne Święta.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...