piątek, 27 grudnia 2013

Nasza choinka

Święta minęły, więc pewnie szybko z naszych blogów znikną gwiazdkowe akcenty, a ja jeszcze nie pokazałam Wam naszej choinki. Myślę, że jeszcze nie jest za późno, bo długi świąteczny weekend wciąż przecież trwa...
Tak nasza panna zielona wygląda w całości:
 

A poniżej kilka szczegółów. Lubię dekoracje jedyne w swoim rodzaju, najlepiej gdy zostały zrobione ręcznie:


Jest też dużo moich wyrobów:


Do tego klasycznie - bombki:


Nie zdążyłam złożyć Wam życzeń świątecznych, ale mam nadzieję, ze minęły dobrze i spokojnie.
Pozdrawiam
polKa

2 komentarze:

  1. Święta,święta i po świętach...Śliczne ozdoby choinkowe.Ja tez mam część robionych ;)
    Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, takie ozdoby są najlepsze, nie nudzą się i nie wychodzą z mody :-) Pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...