wtorek, 12 listopada 2013

Szare inspiracje na Gwiazdkę

Pomyślałam, że już najwyższa pora żeby wystartować z przedświątecznymi inspiracjami, by móc wszystko przygotować na czas :-)
Zaczynam od koloru szarego, który na dobre zagościł na świątecznych salonach także w postaci dekoracji.








źródło zdjęć: internet (tym razem  się nie popisałam i nie odszukałam źródeł zamieszczonych fotografii, pochodzą z czasu kiedy jeszcze nie planowałam blogować :-))

Mam nadzieję, że lubicie Boże Narodzenia tak bardzo jak ja i razem będziemy oczekiwać na ten niezwykły czas i razem przygotowywać swoje domy do świąt.

Do następnego.

polKa

5 komentarzy:

  1. U mnie również Święta będą w kolorze szarym ;) zaczęłam od kupienia obrusu w takim właśnie kolorze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szarości wyglądają bardzo elegancko i klasycznie. Ja bede stawiać na biel i czerwien:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wprowadzam dużo czerwonych dodatków z okazji świąt :-) uwielbiam je, o tym pewnie jeszcze będzie bliżej świąt

      Usuń
  3. witaj, Bardzo przyjemny blog. Będę zagląda. Dziś nadrobiłam juz trochę zaległości. Teraz bede już na bieżąco.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam do podczytywania :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...