czwartek, 28 listopada 2013

Metamorfoza kuchni

Malowanie kuchni planowaliśmy od dawna, zastanawiałam się nawet nad radykalnym rozwiązaniem z czarnymi lamperiami tu, jednak na razie nie zdecydowaliśmy się na nie. Nic jednak nie jest jeszcze przesądzone :-) Ściany uzyskały szary (platynowy) kolor, a nad stołem pojawiła się ikeowska półka na talerze zamiast makatki. Mam teraz pole do popisu jeśli chodzi o aranżacje dekoracji. :-)


Ten fragment kuchni pokazywałam Wam już w poście o naszym kuchennym stole, jednak nie wiecie, że wcześniej był tu dość ponury blat (spadek po poprzednich właścicielach mieszkania). Żałuję, ze nie mam zdjęcia z szafkami w ich pierwotnym kolorze (naprawdę był okropny). Pierwsze przeobrażenie w kuchni dotyczyło właśnie szafek, które po prostu przemalowaliśmy na biało, jednak efekt nie jest bardzo trwały i na przyszłość planujemy wymianę frontów :-). Poniżej pełne porównanie tych trzech wersji.


Resztę kuchni ujawnię innym razem. :-) 
Jak Wam się podoba nasza metamorfoza?

Pozdrawiam
polKa

5 komentarzy:

  1. Jaka zmiana, teraz wygląda pieknie, swieżo i klasycznie :)
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taki efekt mi chodziło...dzięki :-)

      Usuń
  2. Rewelacyjna zmiana.Drewniany blat ociepla miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie. Taka mi się podoba!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...