poniedziałek, 11 listopada 2013

Jesienny spacer i gałęzie brzozy

Jednak pogoda w miarę dopisała w ten weekend i udało się nam dziś wybrać na jesienny spacer. Powietrze było rześkie, ale spacer się udał. A najważniejsze, że znów udało się przynieść do domu "skarby" do dekoracji naszego mieszkania. Uwielbiam takie naturalne dekoracje, jak te ze skandynawskich blogów, ale muszę przyznać, ze na gołe gałęzie brzozy decyduję się pierwszy raz :-) 
Co sądzicie o takich "bukietach"?



 I jeszcze kilka migawek oddających klimat jesiennych łąk i lasów...






polKa



4 komentarze:

  1. mi się podoba, ale ja nieobiektywna jestem, bo mam w domu taki sam ;)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no patrz! dopiero dziś zauważyłam, zazdroszczę bezbarwnego słoja u Ciebie prezentują się lepiej :-)

      Usuń
  2. Nieźle pmyslane, całkiem łwdnie wyglądają te gałązki w wazonie.
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są to gałązki, tylko całkiem grube badyle, cieszę się, że komuś przypadły do gustu :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...