niedziela, 22 września 2013

Weekendowe prace ręczne

Zainspirowana podobnymi projektami widzianymi na blogach, w ramach relaksu weekendowego stworzyłam sobie skrzynkę na podręczną literaturę (głównie dziecięcą) i magazyny (głównie wnętrzarskie) :-).



Przemalowałam drewnianą skrzynkę z marketu budowlanego na biało-czarno, ozdobiłam ją stosownym napisem i dokleiłam kółka. Wiercenie otworów w tak cienkim dnie wydawało mi się zbyt drastycznym posunięciem. Dlatego w ruch poszedł klej, mam nadzieję, że to wystarczy.


polKa

2 komentarze:

  1. Ładnie i dobry pomysł. Nie wiedziałam, że takie kółka można też przykleić... postaram się to wykorzystać. Jak to dobrze czytać blogi... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie się trzymają na samym kleju i to pod dosyć dużym obciążeniem, ale zobaczymy jak to będzie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...